Co-Creation Workshop από τον DMMO για το τουριστικό προϊόν «Athens Seafront Experience»

Athens Riviera: Όταν η εμπειρία σχεδιάζεται συλλογικά.


Η Αθηναϊκή Ριβιέρα βρέθηκε στο επίκεντρο του Co-Creation Workshop που διοργάνωσε ο DMMO της Περιφέρειας Αττικής στις 10 Ιουλίου, στο φιλόξενο Amarilia Hotel στη Βουλιαγμένη. Η συνάντηση αποτέλεσε σημείο αναφοράς για την ανάδειξη της Αθηναϊκής Ριβιέρας ως διακριτού τουριστικού προϊόντος, με τη συμμετοχή επαγγελματιών του τουρισμού, φορέων και ειδικών του κλάδου.

Το workshop άνοιξε ο Ευδόκιμος ΦρέγκογλουΣυντονιστής Έργου, θέτοντας το γενικό πλαίσιο και τον στόχο της συνάντησης. Ακολούθησε η εισήγηση του Κωνσταντίνου Ζέρβα, Marketing Manager, σχετικά με τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν την ταυτότητα της Αθηναϊκής Ριβιέρας, παρουσιάζοντας στη συνέχεια και τη διαδικασία ψηφιακής διάδρασης για τη συλλογή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Ο Ιωσήφ Πάρσαλης, Υπεύθυνος Στρατηγικού Σχεδιασμού DMMO, παρουσίασε τους βασικούς άξονες του τουριστικού προϊόντος και συντόνισε στη συνέχεια τον ανοιχτό διάλογο με τους συμμετέχοντες.

Το co-creation workshop εξελίχθηκε σε μία δομημένη και πολυεπίπεδη διαδικασία συν-διαμόρφωσης, η οποία περιλάμβανε τέσσερις ενότητες:

  • Καθορισμός πλαισίου και στόχου της συνάντησης, με παρουσιάσεις για την υφιστάμενη αποτύπωση και την ταυτότητα της Αθηναϊκής Ριβιέρας.
  • Ανάδειξη της στρατηγικής πρότασης προϊόντος, μέσα από παρουσίαση αξόνων από τον στρατηγικό σχεδιασμό του DMMO.
  • Διαδραστική φάση συν-δημιουργίας, με απαντήσεις σε δομημένα ερωτήματα και χαρτογράφηση των επιμέρους εμπειριών.
  • Συλλογή real-time insights μέσω ψηφιακής συμμετοχής, καταλήγοντας σε βασικά συμπεράσματα και επόμενα βήματα.

Μέσα από αυτό το δυναμικό περιβάλλον διαλόγου και συνεργασίας, αναδείχθηκαν τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν την ταυτότητα της Αθηναϊκής Ριβιέρας, μιας παραθαλάσσιας ευρωπαϊκής μητρόπολης που συνδυάζει υψηλού επιπέδου εμπειρίες φιλοξενίας,αναψυχής, θαλάσσιου τουρισμού και πολιτισμού, εντός μιας ευρύτερης αστικής ταυτότητας.

Το workshop κατέληξε στη σύνθεση του βασικού αφηγήματος του τουριστικού προϊόντος «Athens Seafront Experience» που ενισχύει τη διεθνή ελκυστικότητα του προορισμού και ευθυγραμμίζεται με τις σύγχρονες τάσεις του παγκόσμιου τουρισμού υψηλής αξίας. 

Η μοναδική πρόταση αξίας “Athens Seafront Experience” της Αθηναϊκής Ριβιέρας αναδεικνύεται σε βασικό πυλώνα της ταυτότητας του Greater Athens, με τη δυναμική να αποτελέσει διακριτό και αναγνωρίσιμο προϊόν (Destination sub-brand) που ενισχύει την διεθνή ελκυστικότητα του Προορισμού, καθιστώντας την Αθηναϊκή Ριβιέρα ένα flagship προϊόν. 

Το «The Greater Athens Region DMMO Forum» σηματοδότησε την έναρξη ενός διαρκούς διαλόγου μεταξύ των φορέων του τουρισμού, θέτοντας τις βάσεις για μια νέα εποχή στρατηγικής συνεργασίας και βιώσιμης ανάπτυξης του προορισμού. Οι δράσεις που παρουσιάστηκαν και οι συζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν


DATE OF PUBLICATION
Jul 25, 2025
SHARE

News

Jul 31, 2025
Jul 31, 2025

Innovative Tools from the European Project CARMINE

New Digital Tool for Resilience to High Temperatures in Athens & Other Metropolitan Areas.

News

Jul 25, 2025
Jul 25, 2025

Co-Creation Workshop by DMMO for the tourism product 'Athens Wine Routes'

Highlighting the identity of the Attica Vineyard.

News

Jun 30, 2025
Jun 30, 2025

Athens to the Islands – DMMO Workshop

The digital co-creation workshop 'From Athens to the Islands: Connecting Experiences & Destinations – Dialogue & Co-creation for Tourism Planning' was successfully completed, with the goal of developing a comprehensive and high-quality tourism experience for the islands of Attica.

News

Jun 23, 2025
Jun 23, 2025

Tour of the Saronic Islands | President of NMA

The meetings of Dimitris Fragkakis with local authorities of the Saronic Islands aiming at their promotion.

News

Jun 4, 2025
Jun 4, 2025

New Metropolitan Attica – Municipality of Agistri

The Development Organization undertakes the Study of the project “Submarine Water Supply Pipeline of the Municipality of Agistri.”

News

May 30, 2025
May 30, 2025

Athens Wine Routes – DMMO Webinar

The specialized webinar 'Athens Wine Routes' was successfully completed, highlighting Attica's potential as a wine tourism destination, with an emphasis on sustainable tourism development and the role of the DMMO.

News

May 22, 2025
May 22, 2025

Dimitris Fragkakis on CNN Insights – Athens 365

Athens as an experiential tourist destination throughout the year.

News

May 21, 2025
May 21, 2025

Hack2BRIDGE Competition

New Metropolitan Attica S.A., under its auspices and with the participation of the Competitiveness & Entrepreneurship Observatory in the evaluation committee, actively supported the implementation of the European competition Hack2BRIDGE.

Quick Search

Search below!