Co-Creation Workshop από τον DMMO για το τουριστικό προϊόν «Athens Seafront Experience»

Athens Riviera: Όταν η εμπειρία σχεδιάζεται συλλογικά.


Η Αθηναϊκή Ριβιέρα βρέθηκε στο επίκεντρο του Co-Creation Workshop που διοργάνωσε ο DMMO της Περιφέρειας Αττικής στις 10 Ιουλίου, στο φιλόξενο Amarilia Hotel στη Βουλιαγμένη. Η συνάντηση αποτέλεσε σημείο αναφοράς για την ανάδειξη της Αθηναϊκής Ριβιέρας ως διακριτού τουριστικού προϊόντος, με τη συμμετοχή επαγγελματιών του τουρισμού, φορέων και ειδικών του κλάδου.

Το workshop άνοιξε ο Ευδόκιμος Φρέγκογλου, Συντονιστής Έργου, θέτοντας το γενικό πλαίσιο και τον στόχο της συνάντησης. Ακολούθησε η εισήγηση του Κωνσταντίνου Ζέρβα, Marketing Manager, σχετικά με τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν την ταυτότητα της Αθηναϊκής Ριβιέρας, παρουσιάζοντας στη συνέχεια και τη διαδικασία ψηφιακής διάδρασης για τη συλλογή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Ο Ιωσήφ Πάρσαλης, Υπεύθυνος Στρατηγικού Σχεδιασμού DMMO, παρουσίασε τους βασικούς άξονες του τουριστικού προϊόντος και συντόνισε στη συνέχεια τον ανοιχτό διάλογο με τους συμμετέχοντες.

Το co-creation workshop εξελίχθηκε σε μία δομημένη και πολυεπίπεδη διαδικασία συν-διαμόρφωσης, η οποία περιλάμβανε τέσσερις ενότητες:

  • Καθορισμός πλαισίου και στόχου της συνάντησης, με παρουσιάσεις για την υφιστάμενη αποτύπωση και την ταυτότητα της Αθηναϊκής Ριβιέρας.
  • Ανάδειξη της στρατηγικής πρότασης προϊόντος, μέσα από παρουσίαση αξόνων από τον στρατηγικό σχεδιασμό του DMMO.
  • Διαδραστική φάση συν-δημιουργίας, με απαντήσεις σε δομημένα ερωτήματα και χαρτογράφηση των επιμέρους εμπειριών.
  • Συλλογή real-time insights μέσω ψηφιακής συμμετοχής, καταλήγοντας σε βασικά συμπεράσματα και επόμενα βήματα.

Μέσα από αυτό το δυναμικό περιβάλλον διαλόγου και συνεργασίας, αναδείχθηκαν τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν την ταυτότητα της Αθηναϊκής Ριβιέρας, μιας παραθαλάσσιας ευρωπαϊκής μητρόπολης που συνδυάζει υψηλού επιπέδου εμπειρίες φιλοξενίας,αναψυχής, θαλάσσιου τουρισμού και πολιτισμού, εντός μιας ευρύτερης αστικής ταυτότητας.

Το workshop κατέληξε στη σύνθεση του βασικού αφηγήματος του τουριστικού προϊόντος «Athens Seafront Experience» που ενισχύει τη διεθνή ελκυστικότητα του προορισμού και ευθυγραμμίζεται με τις σύγχρονες τάσεις του παγκόσμιου τουρισμού υψηλής αξίας. 

Η μοναδική πρόταση αξίας «Athens Seafront Experience» της Αθηναϊκής Ριβιέρας αναδεικνύεται σε βασικό πυλώνα της ταυτότητας του Greater Athens, με τη δυναμική να αποτελέσει διακριτό και αναγνωρίσιμο προϊόν (Destination sub-brand) που ενισχύει την διεθνή ελκυστικότητα του Προορισμού, καθιστώντας την Αθηναϊκή Ριβιέρα ένα flagship προϊόν. 

Το «The Greater Athens Region DMMO Forum» σηματοδότησε την έναρξη ενός διαρκούς διαλόγου μεταξύ των φορέων του τουρισμού, θέτοντας τις βάσεις για μια νέα εποχή στρατηγικής συνεργασίας και βιώσιμης ανάπτυξης του προορισμού. Οι δράσεις που παρουσιάστηκαν και οι συζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
25 Ιουλ 2025
SHARE

Νέα

21 Οκτ 2025
21 Οκτ 2025

Η Νέα Μητροπολιτική Αττική στην 23η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Περιφερειών και Πόλεων

Συμμετοχή στις Βρυξέλλες με έμφαση στα έργα ανάπλασης και πράσινης ανάπτυξης της Αττικής

Νέα

17 Οκτ 2025
17 Οκτ 2025

Δελτίο Τύπου Περιφέρειας Αττικής | 23η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Περιφερειών και Πόλεων

Νίκος Χαρδαλιάς από τις Βρυξέλλες: «Η Αττική στην πρώτη γραμμή της ευρωπαϊκής προσπάθειας για ένα βιώσιμο μέλλον».

Νέα

9 Οκτ 2025
9 Οκτ 2025

Η Μαρίνα Φωκίδη Διευθύντρια Πολιτισμού στη Νέα Μητροπολιτική Αττική

Με ιδιαίτερη χαρά η Νέα Μητροπολιτική Αττική Α.Ε ανακοινώνει την ανάληψη καθηκόντων από τη διεθνώς αναγνωρισμένη επιμελήτρια τέχνης, θεωρητικό και πολιτιστική σύμβουλο,Μαρίνα Φωκίδη, στη θέση της Διευθύντριας Πολιτισμού.

Νέα

23 Σεπ 2025
23 Σεπ 2025

Δημήτρης Φραγκάκης: Κοινές Δράσεις Περιφέρειας Αττικής - ΣΕΤΕ  

Δ. Φραγκάκης: Προχωράμε με κοινές δράσεις με Περιφέρεια Αττικής-ΣΕΤΕ για την τουριστική ανάδειξη της Αττικής.

Νέα

31 Ιουλ 2025
31 Ιουλ 2025

CARMINE | Καινοτόμα Εργαλεία για τη ζέστη 

Ψηφιακό Δίδυμο για την Ανθεκτικότητα στις Υψηλές Θερμοκρασίες  σε Αθήνα & άλλες Μητροπολιτικές Περιοχές από το  Ευρωπαϊκό Έργο CARMINE.

Νέα

25 Ιουλ 2025
25 Ιουλ 2025

Co-Creation Workshop από τον DMMO για το τουριστικό προϊόν «Athens Wine Routes»

Αναδεικνύοντας την ταυτότητα του Αττικού Αμπελώνα.

Νέα

30 Ιουν 2025
30 Ιουν 2025

Athens to the islands – DMMO Workshop

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το ψηφιακό εργαστήρι συνδιαμόρφωσης «Από την Αθήνα στα Νησιά: Συνδέοντας Εμπειρίες & Προορισμούς - Διάλογος & Συνδιαμόρφωση για τον Τουριστικό Σχεδιασμό», με στόχο την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης και ποιοτικής τουριστικής εμπειρίας για τα νησιά της Αττικής.

Νέα

23 Ιουν 2025
23 Ιουν 2025

Περιοδεία στα Νησιά Αργοσαρωνικού | Πρόεδρος NMA

Οι συναντήσεις του Δημήτρη Φραγκάκη με τοπικούς φορείς των νησιών του Αργοσαρωνικού με στόχο την προβολή τους

Quick Search

Αναζήτηστε παρακάτω!