Co-Creation Workshop από τον DMMO για το τουριστικό προϊόν «Athens Seafront Experience»
Athens Riviera: Όταν η εμπειρία σχεδιάζεται συλλογικά.
Η Αθηναϊκή Ριβιέρα βρέθηκε στο επίκεντρο του Co-Creation Workshop που διοργάνωσε ο DMMO της Περιφέρειας Αττικής στις 10 Ιουλίου, στο φιλόξενο Amarilia Hotel στη Βουλιαγμένη. Η συνάντηση αποτέλεσε σημείο αναφοράς για την ανάδειξη της Αθηναϊκής Ριβιέρας ως διακριτού τουριστικού προϊόντος, με τη συμμετοχή επαγγελματιών του τουρισμού, φορέων και ειδικών του κλάδου.
Το workshop άνοιξε ο Ευδόκιμος Φρέγκογλου, Συντονιστής Έργου, θέτοντας το γενικό πλαίσιο και τον στόχο της συνάντησης. Ακολούθησε η εισήγηση του Κωνσταντίνου Ζέρβα, Marketing Manager, σχετικά με τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν την ταυτότητα της Αθηναϊκής Ριβιέρας, παρουσιάζοντας στη συνέχεια και τη διαδικασία ψηφιακής διάδρασης για τη συλλογή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Ο Ιωσήφ Πάρσαλης, Υπεύθυνος Στρατηγικού Σχεδιασμού DMMO, παρουσίασε τους βασικούς άξονες του τουριστικού προϊόντος και συντόνισε στη συνέχεια τον ανοιχτό διάλογο με τους συμμετέχοντες.
Το co-creation workshop εξελίχθηκε σε μία δομημένη και πολυεπίπεδη διαδικασία συν-διαμόρφωσης, η οποία περιλάμβανε τέσσερις ενότητες:
- Καθορισμός πλαισίου και στόχου της συνάντησης, με παρουσιάσεις για την υφιστάμενη αποτύπωση και την ταυτότητα της Αθηναϊκής Ριβιέρας.
- Ανάδειξη της στρατηγικής πρότασης προϊόντος, μέσα από παρουσίαση αξόνων από τον στρατηγικό σχεδιασμό του DMMO.
- Διαδραστική φάση συν-δημιουργίας, με απαντήσεις σε δομημένα ερωτήματα και χαρτογράφηση των επιμέρους εμπειριών.
- Συλλογή real-time insights μέσω ψηφιακής συμμετοχής, καταλήγοντας σε βασικά συμπεράσματα και επόμενα βήματα.
Μέσα από αυτό το δυναμικό περιβάλλον διαλόγου και συνεργασίας, αναδείχθηκαν τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν την ταυτότητα της Αθηναϊκής Ριβιέρας, μιας παραθαλάσσιας ευρωπαϊκής μητρόπολης που συνδυάζει υψηλού επιπέδου εμπειρίες φιλοξενίας,αναψυχής, θαλάσσιου τουρισμού και πολιτισμού, εντός μιας ευρύτερης αστικής ταυτότητας.
Το workshop κατέληξε στη σύνθεση του βασικού αφηγήματος του τουριστικού προϊόντος «Athens Seafront Experience» που ενισχύει τη διεθνή ελκυστικότητα του προορισμού και ευθυγραμμίζεται με τις σύγχρονες τάσεις του παγκόσμιου τουρισμού υψηλής αξίας.
Η μοναδική πρόταση αξίας «Athens Seafront Experience» της Αθηναϊκής Ριβιέρας αναδεικνύεται σε βασικό πυλώνα της ταυτότητας του Greater Athens, με τη δυναμική να αποτελέσει διακριτό και αναγνωρίσιμο προϊόν (Destination sub-brand) που ενισχύει την διεθνή ελκυστικότητα του Προορισμού, καθιστώντας την Αθηναϊκή Ριβιέρα ένα flagship προϊόν.