Ολοκληρώθηκε το ‘A μέρος της μελέτης για τον εκσυγχρονισμό της Παλαιάς Εθνικής Οδού από Ελευσίνα έως Μέγαρα


Η αναβάθμιση της ασφάλειας και σήμανσης στο επίκεντρο της μελέτης.


Η Νέα Μητροπολιτική Αττική στο πλαίσιο της Προγραμματικής Σύμβασης: «Βελτίωση - Εκσυγχρονισμός και Αναβάθμιση Ασφάλειας και Σήμανσης της ΠΕΟΑΚ από Ελευσίνα έως Μέγαρα» ολοκλήρωσε το πρώτο μέρος του παραδοτέου που περιλαμβάνει την τοπογραφική αποτύπωση της οδού, την συγκοινωνιακή προμελέτη, την υδραυλική προμελέτη αποστράγγισης της οδού και την ηλεκτρομηχανολογική προμελέτη.

Η μελέτη, αφορά στην εκπόνηση συγκοινωνιακών μελετών για την βελτίωση και την αναβάθμιση, κατά τμήματα της υφιστάμενης οδού καθώς και την μελέτη σήμανσης και ασφάλειας του συνόλου της αρτηρίας. Το συνολικό τμήμα που θα μελετηθεί αφορά τμήμα της Παλαιάς Εθνικής Οδού Αθηνών Κορίνθου, από Ελευσίνα έως Μέγαρα, συνολικού μήκους περίπου 12,4 χλμ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Παλαιά Εθνική οδός Αθηνών Κορίνθου έχει κατασκευασθεί πριν το 1945 ενώ η αστικοποίηση των παρόδιων περιοχών Νεράκι, Λουτρόπυργος και Νέας Περάμου έχουν επιβαρύνει κυκλοφορικά την οδό ενώ παράλληλα πολλοί είναι οι χρήστες μεταξύ Μεγάρων και Ελευσίνας που την προτιμούν. Επιπλέον, η παρόδια αστικοποίηση στο μεγαλύτερο μέρος της οδού, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η οδός κατασκευάστηκε ως υπεραστική με ενιαίο κατάστρωμα κυκλοφορίας πλαισιωμένη από ανεπένδυτα ερείσματα, αποτελεί και το μεγαλύτερο πρόβλημα ασφάλειας και λειτουργικής εξυπηρέτησης.

Η οδός καλείται να εξυπηρετήσει τις παρόδιες ιδιοκτησίες, την κυκλοφορία των πεζών, τη στάση επί της οδού και άλλες λειτουργίες για τις οποίες δεν είναι εξοπλισμένη. Ιδιαίτερη πίεση και περιορισμός του εύρους κατάληψης της οδού υπάρχει από την υλοποίηση ορίων των παρόδιων ιδιοκτησιών καθώς και από κολώνες ΟΚΩ, από δέντρα που έχουν αναπτυχθεί, τοίχους και εμπόδια.

Συμπερασματικά, προκύπτει η ανάγκη εκσυγχρονισμού της οδού, η αναβάθμιση της ασφάλειας, η εφαρμογή των κατάλληλων τυπικών αστικών και υπεραστικών διατομών, η μελέτη της αποστράγγισης και αποχέτευσης ομβρίων, η μελέτη φωτισμού και κάθε στοιχείου που απαιτείται σύμφωνα με τις σύγχρονες προδιαγραφές.


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
8 Μαΐ 2023
SHARE

Νέα

25 Ιουλ 2025
25 Ιουλ 2025

Co-Creation Workshop από τον DMMO για το τουριστικό προϊόν «Athens Wine Routes»

Αναδεικνύοντας την ταυτότητα του Αττικού Αμπελώνα.

Νέα

25 Ιουλ 2025
25 Ιουλ 2025

Co-Creation Workshop από τον DMMO για το τουριστικό προϊόν «Athens Seafront Experience»

Athens Riviera: Όταν η εμπειρία σχεδιάζεται συλλογικά.

Νέα

30 Ιουν 2025
30 Ιουν 2025

Athens to the islands – DMMO Workshop

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το ψηφιακό εργαστήρι συνδιαμόρφωσης «Από την Αθήνα στα Νησιά: Συνδέοντας Εμπειρίες & Προορισμούς - Διάλογος & Συνδιαμόρφωση για τον Τουριστικό Σχεδιασμό», με στόχο την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης και ποιοτικής τουριστικής εμπειρίας για τα νησιά της Αττικής.

Νέα

23 Ιουν 2025
23 Ιουν 2025

Περιοδεία στα Νησιά Αργοσαρωνικού | Πρόεδρος NMA

Οι συναντήσεις του Δημήτρη Φραγκάκη με τοπικούς φορείς των νησιών του Αργοσαρωνικού με στόχο την προβολή τους

Νέα

4 Ιουν 2025
4 Ιουν 2025

Νέα Μητροπολιτική Αττική-Δήμος Αγκιστρίου

Ο Αναπτυξιακός Οργανισμός αναλαμβάνει τη Μελέτη του έργου «Υποθαλάσσιος αγωγός ύδρευσης Δήμου Αγκιστρίου».

Νέα

30 Μαΐ 2025
30 Μαΐ 2025

Athens Wine Routes – DMMO Webinar

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το εξειδικευμένο webinar «Athens Wine Routes», αναδεικνύοντας τη δυναμική της Αττικής ως οινοτουριστικού προορισμού με έμφαση στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και τον ρόλο του DMMO.

Νέα

22 Μαΐ 2025
22 Μαΐ 2025

Ο Δημήτρης Φραγκάκης στο CNN Insights – Athens 365 

Η Αθήνα ως βιωματικός τουριστικός προορισμός καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Νέα

21 Μαΐ 2025
21 Μαΐ 2025

Διαγωνισμός «Hack2BRIDGE» 

Η Νέα Μητροπολιτική Αττική Α.Ε. με την αιγίδα της και τη συμμετοχή του Παρατηρητηρίου Ανταγωνιστικότητας & Επιχειρηματικότητας στην επιτροπή αξιολόγησης, στήριξε ενεργά την υλοποίηση του ευρωπαϊκού διαγωνισμού Hack2BRIDGE.

Quick Search

Αναζήτηστε παρακάτω!